تازه‌های کتاب طوطی؛ فیزیک لعنتی

کتاب «فیزیک لعنتی» از جدیدترین کتاب‌های طوطی است که در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی شد. نویسنده این کتاب «کارلو فرابتی» است که توسط «لیلا مینایی» ترجمه شده است.

کارلو فرابِّتی در بولونیای ایتالیا به دنیا آمد، اما از هشت سالگی در اسپانیا زندگی می‌کند. او هم برای کودکان و نوجوانان و هم برای بزرگسالان می‌نویسد و تا به حال جایزه‌های ادبی زیادی برده است. جایزه‌هایی مثل «ال بارکو د باپور» یا جایزە «خائِن» در بخش ادبیات نوجوان. او نویسنده و کارگردان مجموعە تلویزیونی توپ شیشه‌ای بوده و فعالیت‌های دیگری هم در تلویزیون داشته است. فرابِّتی، علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، ریاضیدان هم هست و مثل بیشتر ریاضیدان‌ها به فیزیک و به‌طور کلی علم علاقه زیادی دارد. او عضو «آکادمی علوم نیویورک» است و در روزنامە پوبلیکو ستون علمی محبوبی با عنوان بازی علمی دارد.

لیلا مینایی، مترجم

کارلو فرابتی، نویسنده

لیلا مینایی متولد ۱۳۶۴ در اهواز است. او دانش‌آموخته کارشناسی مترجمی زبان و ادبیات اسپانیایی و کارشناسی ارشد دانش شناسی و علم اطلاعات است. مینایی به‌عنوان ویراستار، مترجم و پژوهشگر در حوزه‌های فلسفه و ادبیات فعالیت می کند و تاکنون با ناشران مختلفی همکاری داشته است.

برای خرید کتاب با ۱۰ درصد تخفیف اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1
خانه
دسته‌بندی
0
سبدخرید
حساب‌کاربری
جست‌وجو