معرفی کتاب‌های طوطی؛ بندپایان، از سر تا دم

هر چه سن و درک کودکان بالا می‌رود، آشنایی با سایر موجودات زنده برایشان هیجان‌انگیزتر می‌شود. به گونه‌ای که باغ‌وحش به مراتب برای کودکان اعجاب‌انگیزتر از بزرگسالان است. آن‌ها علاقه دارند با موجودات زنده جدید آشنا شده و در مورد هر یک اطلاعاتی داشته باشند. به همین خاطر آشنا کردن کودکان با حیوانات و داشتن جواب برای سوال‌هایشان در این باره مهم است.

کتاب «بندپایان، از سر تا دم» از مجموعه‌ی سه جلدی «از سر تا دم» نوشته‌ی «استیسی ردریک» و ترجمه‌ی «فروغ فرجود» است که با تصویرگری فوق‌العاده‌ی «کوانچای موریا» به چاپ رسیده است.

کتابخانه عمومی تورنتو، در سال ۲۰۱۷ این کتاب را به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی کتاب مناسب برای کودکان زیر ۵ سال معرفی کرد. در تصویرگری این کتاب، موریا از روش کلاژ استفاده کرده و در عین حال از جزئیات غافل نمانده است. موریا که در رشته‌ی تاریخ و تصویرگری تحصیل کرده، نقاش و تصویرگر آمریکایی است که علاوه بر تصویرگری کتاب، در زمینه‌ی تولید بازی‌های کارتی و رومیزی نیز فعالیت دارد.

در این کتاب که اطلاعات علمی به شیوه‌ای جذاب و معمایی به کودکان منتقل می‌شود، بندپایان با ویژگی‌های آن‌ها معرفی شده‌اند. هدف نویسنده از انتخاب این شیوه‌ی بیان، درگیر کردن و آموزش معمایی مطالب علمی به کودک است.

از این مجموعه، کتاب‌های «دایناسورها، از سر تا دم» و «جانوران اقیانوس، از سر تا دم» نیز به چاپ رسیده است.

جانوران اقیانوس، از سر تا دمبندپایان، از سر تا دمدایناسورها، از سر تا دم

برای خرید این کتاب با ۱۰ درصد تخفیف، اینجا کلیک کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
خانه
دسته‌بندی
0
سبدخرید
حساب‌کاربری
جست‌وجو