کتاب طوطی، ناشر برگزیده کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب

عصر شنبه، ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷، در مراسم پایانی سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، غرفه‌های برگزیده در بخش‌های مختلف اعلام شدند. این تقدیر در بخش‌های مختلف شامل ناشران عمومی، کودک و نوجوان، دانشگاهی، آموزشی، ناشران دیجیتال، ناشران خارجی، بخش جنبی و بخش رسانه صورت می‌گیرد که در هر بخش یک ناشر از تهران و یک ناشر از شهرستان معرفی خواهند شد.

در نمایشگاه امسال، غرفه کتاب طوطی، بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی، به عنوان ناشر برگزیده در میان ناشران تهرانی انتخاب شد.

از جمله فعالیت‌های کتاب طوطی، دعوت از پدیدآورندگان آثار کودک و نوجوان بود که در فضایی صمیمی و دوستانه، همراه با کودکان و والدین صورت گرفت.

همچنین کتاب طوطی با برپایی کمپینی با عنوان #منوبابام تعامل با مخاطبین را بیشتر کرد. در این کمپین کودکان و والدین می‌توانستند با عروسک‌ شخصیت‌های قصه‌های من و بابام عکس بگیرند و با انتشار این عکس در فضای مجازی، در مسابقه شرکت کنند.

کتاب طوطی با تکیه بر عناصر کودک‌پسند شامل جنگل و عروسک‌های طوطی و همچنین استفاده از رنگ‌های روشن و آرامش‌بخش، غرفه‌آرایی مناسبی را تدارک دیده بود. در کنار این طراحی خوب، توضیحات کامل و همه‌جانبه کارشناسان مستقر در غرفه به والدین و کودکان، امکان خرید کتاب مناسب برای آن‌ها را فراهم می‌ساخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1
خانه
دسته‌بندی
0
سبدخرید
حساب‌کاربری
جست‌وجو