کتاب‌های طوطی در فهرست‌های سال ۱۴۰۰ لاک‌پشت پرنده

کتاب‌های طوطی به چهار فهرست ۴۱، ۴۲، ۴۳ و ۴۴ لاک‌پشت پرنده راه یافتند.

لاک‌پشت پرنده فهرستی است از کتاب‌های برتر هر فصل برای کودکان و نوجوانان ایرانی. این کتاب‌ها را گروهی از منتقدان، کارشناسان و نویسندگان کودک و نوجوان، با بررسی کتاب‌های هر فصل انتخاب می‌کنند.

در آخرین فهرست‌های لاک‌پشت پرنده که به بهار، تابستان، پاییز و زمستان سال ۱۴۰۰ اختصاص دارد، نام همه‌ی کتاب‌های طوطی که در سال ۱۴۰۰ منتشر شده‌اند دیده می‌شود.

کتاب آماده باش هلولا! نوشته‌ی سحر حدیقه با تصویرگری افسانه صانعی و رمان نوجوان مادرم زاغچه نوشته‌ی فرزانه رحمانی با ۵ لاک‌پشت پرنده در صدر فهرست زمستان ۱۴۰۰ قرار گرفتند.

همچنین کتاب‌های باور کنید من مرغ ماهی‌خوار نیستم!، حکایت حمالی که رمال شد، مجموعه‌ی علم در سوپ، جهان مال من است، جادوی خواب، چشم‌هایت را ببند، هفت موش نابینا، مثل یک جنگجوی واقعی، والک و رویای سفر با ۴ لاک‌پشت پرنده و وقت قارقار، هیولای رنگ‌ها به مدرسه می‌رود و دو سیاره با ۳ لاک‌پشت پرنده در این فهرست‌ها معرفی شده‌اند. بنابراین باید گفت همه‌ی کتاب‌های طوطی که در سال ۱۴۰۰ منتشر شده‌اند به فهرست معتبر لاک‌پشت پرنده راه یافتند.

چهار فهرست عنوان‌شده، در مراسمی که سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ در شهرکتاب مرکزی برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد.

از گروه داوران لاک‌پشت پرنده برای حسن انتخابشان سپاسگزاریم، به پدیدآورندگان این آثار تبریک می‌گوییم و امیدواریم با استفاده از فهرست‌های کارشناسی‌‌شده کودکان و نوجوانان کتاب‌های باکیفیت بخوانند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1
خانه
دسته‌بندی
0
سبدخرید
حساب‌کاربری
جست‌وجو