طوطی به نمایشگاه کتاب بولونیا می‌رود

شصتمین دوره‌ی نمایشگاه کتاب کودک بولونیا از پانزدهم تا هجدهم اسفند ۱۴۰۱ (۶ تا ۹ مارس ۲۰۲۳) برگزار می‌شود. کتاب‌های طوطی که سال ۲۰۲۱ از سوی این نمایشگاه به عنوان بهترین ناشر کودک قاره‌ی آسیا انتخاب شد در این رویداد مهم و معتبر کتاب کودک حضور خواهد داشت.

در این دوره قرارهای متعددی برای هم‌اندیشی و همکاری با ناشران برگزیده‌ی بین‌المللی برنامه‌ریزی شده است با این امید که از امکانات نمایشگاه کتاب کودک بولونیا برای معرفی ظرفیت‌های ادبیات کودک و نوجوان ایران به جهان استفاده شود. سحر ترهنده، مدیر کتاب‌های طوطی، در این نمایشگاه با نمایندگان ناشرانی از کشورهای ژاپن، ایتالیا، فرانسه، روسیه، برزیل، هند، مالزی، تایلند، کانادا، بلژیک، پرتغال، ترکیه و کرواسی دیدار خواهد داشت.

طوطی،‌ کتاب کودک و نوجوان انتشارات فاطمی، که با احترام به قوانین بین‌الملل و رعایت حق‌نشر برای کودکان و نوجوانان کتاب منتشر می‌کند امیدوار است در این نمایشگاه فرصت تعامل با ناشران معتبر فراهم شود و علاوه بر فروش حق‌نشر کتاب‌های تألیفی خود، کتاب‌های مناسبی را برای ترجمه و چاپ به زبان فارسی انتخاب کند تا کودکان و نوجوانان فارسی‌زبان با بهترین و باکیفیت‌ترین آثار فرهنگ‌های مختلف آشنا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1
خانه
دسته‌بندی
0
سبدخرید
حساب‌کاربری
جست‌وجو