مجموعه‌ی «کودکان در دنیای ما» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه ۴ جلدی «کودکان در دنیای ما» اثر مشترک لوییس اسپیلزبری و کری رابرتس به‌تازگی با ترجمه شادی جاجرمی‌زاده توسط انتشارات فاطمی و به‌عنوان کتاب‌های طوطی (بخش کودک و نوجوان این انتشارات) منتشر و راهی بازار نشر شده‌اند.

‌‌
وقتی کودکان سؤال‌های بی‌پایان خود را آغاز می‌کنند، گاهی پدرها و مادرها آرزو می‌کنند کاش بچه‌های عزیزشان هیچ‌وقت معنی کلمه‌های «چرا»، «چی»، «چگونه» و… را یاد نگرفته بودند.
همه‌ی جمله‌هایی که با این کلمات آغاز می‌شوند با علامت سؤال تمام می‌شوند. سؤال‌هایی که گاه هیچ مفهومی ندارند و گاه بزرگترین دغدغه‌های بشری را با خود دارند.
سؤال‌های زیاد کودکان در سنین پیش‌دبستان و دبستان، بعضی‌وقت‌ها خسته‌کننده می‌شوند اما در این مرحله از رشد بسیار ارزشمندند و به شما در درک رؤیاها، ترس‌ها و امیدهای آن‌ها کمک می‌کنند.

پناهندگان و مهاجران که هستند؟ چرا آدم‌ها فقیر و گرسنه‌اند؟ برای چه جنگ و درگیری اتفاق می‌افتد؟ تروریسم چیست؟ چرا رنگ پوست انسان‌ها متفاوت است؟ و سؤال‌هایی از این دست، با شنیدن و خواندن اخبار و مشاهده‌ی جهان اطراف، هر روز در ذهن کودکان شکل می‌گیرد. با توجه دقیق به پرسش‌های کودکان و آشنایی با مفاهیم و موضوعات، زمینه‌ی برقراری ارتباطی عالی و مؤثر بین والدین و فرزندان فراهم می‌شود.
لوییس اسپیلزبری و کری رابرتس در مجموعه‌ی چهار جلدی «کودکان در دنیای ما» به سراغ این موضوعات و مفاهیم مهم اجتماعی رفته‌اند که گاه از سوی کودکان مطرح می‌شود و باید درباره‌ی آن‌ها توضیح داد. این دغدغه‌ها با هنر حنانه کای به تصویر کشیده شده‌اند. کتاب‌های این مجموعه با زبانی ساده و توضیحاتی روشن، به پرسش‌ها و نگرانی‌های ما و کودکانمان درباره‌ی این موضوعات پاسخ می‌دهند.

کتاب‌های طوطی، بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی، این مجموعه را با خرید حق نشر و ترجمه به زبان فارسی در چهار جلد «فقر و گرسنگی»، «پناهندگان و مهاجران»، «درگیری‌های جهانی» و «نژادپرستی و تعصب» با ترجمه‌ی شادی جاجرمی‌زاده منتشر کرده است.

هر عنوان این مجموعه که برای گروه سنی بالای ۶ سال مناسب است، با شمارگان ۲۰۰۰ جلد و قیمت ۲۸۰۰۰ تومان چاپ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1
خانه
دسته‌بندی
0
سبدخرید
حساب‌کاربری
جست‌وجو