معرفی کتاب‌های طوطی؛ دایناسورها، از سر تا دم

بیش از ۱۶۰ میلیون سال پیش دایناسورها در زمین زندگی می‌کردند که اکنون تنها فسیل‌هایی از آن‌ها باقی مانده است. دایناسورها همواره صدر اخبار بوده‌اند و فیلم‌ها و کتاب‌های علمی و تخیلی فراوانی در مورد آن‌ها تهیه شده است. کودکان همیشه به دایناسورها به خاطر قدرت زیاد و جثه‌ی عظیمی که داشته‌اند علاقه‌مند بوده و دانستن اطلاعاتی در مورد آن‌ها می‌تواند برایشان جذاب باشد.

کتاب «دایناسورها، از سر تا دم» با بیانی معمایی و آسان، کودک را جذب کرده و اطلاعات مفیدی در مورد دایناسورها در اختیار او قرار می‌دهد. بدن دایناسورها اندام‌های جالب و پیچیده‌ای داشته که دلیل وجود آن‌ها برای کودک جالب است و تفکر تحلیلی را به او می‌آموزد. در این کتاب اطلاعاتی در مورد اندام‌های ویژه‌ی گونه‌های مختلف دایناسورها آمده است.

دانستن اطلاعات در مورد موجوداتی که منقرض شده‌اند و دیگر امکان مشاهده آن‌ها وجود ندارد، برای کودکان جالب و هیجان‌انگیز است. کتاب «دایناسورها، از سر تا دم» اطلاعات مفید را به شیوه‌ای آسان و قابل فهم برای مخاطب منتقل کند.

«دایناسورها، از سر تا دم» از سری «از سر تا دم» است که تا کنون سه جلد از آن به چاپ رسیده است. نویسنده این کتاب، «استیسی ردریک» و مترجم آن «فروغ فرجود» است. تصویرگری این کتاب را «کوانچای موریا» انجام  داده که برای اجرای آن از تکنیک جذاب کلاژ استفاده کرده است.

این کتاب در سال ۲۰۱۵ از طرف مرکز کتاب کودکان کانادا به عنوان بهترین کتاب کودک و نوجوان برگزیده شد.

 

جانوران اقیانوس، از سر تا دمبندپایان، از سر تا دمدایناسورها، از سر تا دم

برای خرید این کتاب با ۱۰ درصد تخفیف، اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
خانه
دسته‌بندی
0
سبدخرید
حساب‌کاربری
جست‌وجو